Brantjes Dikke Banden Race

De start is op zondag 3 september om 13.00 uur aan de Ruysdaelstraat in Heemskerk.

• Je hebt een fiets met minimaal een banddikte van 28 mm. Een gewone fiets, mountainbike of citybike (met of zonder versnellingen) mag allemaal. Als het maar geen racefiets is.
  • Je hebt geen wielerlicentie bij KNWU
  • Je fietst tegen jongens en meisjes van je eigen leeftijd.
  • Er zijn drie groepen: 7 en 8 jaar, 9 en 10 jaar en 11 en 12 jaar.
  • Je kunt je tot en met zaterdag 2 september inschrijven via de website. Vooraf wedstrijdnummer ophalen bij Brasserie 38 aan de Van Coevenhovenstraat 38.
  • Ben je te laat voor de inschrijving via de website? Dan kun je op 3 september van 11.30 tot 12.45 uur inschrijven bij Brasserie 38 aan de Van Coevenhovenstraat 38.
  • Rugnummers zijn vanaf 11.30 uur tot 12.45 uur af te halen bij Brasserie 38.
  • Het dragen van een fietshelm is verplicht. Heb je zelf geen helm, dan krijg je een helm in bruikleen bij Brasserie 38.
  • Het parcours is 1,8 kilometer lang en loopt door het centrum van Heemskerk.
    • Groep 1 (7 en 8 jaar) fietst 1 ronde.
    • Groep 2 (9 en 10 jaar) fietst 2 ronden.
    • Groep 3 (11 en 12 jaar) fietst 3 ronden.
  • Elke deelnemer krijgt na afloop van de wedstrijd een leuke attentie. Voor de winnaars zijn er extra prijzen.
  • Na afloop krijg je op vertoon van je rugnummer en/of inleveren van je helm een muntje voor een ijsje te besteden bij IJssalon Verdonk of Marx O’Larry’s.
  • Deelnemers kunnen voor komen op foto- en videomateriaal dat voor promotionele doeleinden wordt ingezet en verklaren met hun deelname hiermee akkoord te gaan.

De Dikke Banden Race wordt georganiseerd door:

Stichting Wielercomité Heemskerk.

De race voldoet aan de eisen van de KNWU. Alles wordt dan ook perfect geregeld. Het enige wat u als ouder/verzorger zelf hoeft te doen is uw kind aanmoedigen.

Want u komt toch ook?

inschrijven via de website